lördag, februari 23, 2008

Köping

Idag har vi då tävlat i Köping. De hade en klass-1 tävling, och en inoff start oxå. Så Eros fick va med han oxå :)
Här kommer loppen i den ordning de kördes.

Dex hopp 1: kändes som ett bra lopp, tyvärr 1 rivning :( Men det är sånt som händer.
VI kom på 8:e plats av61 startande. Med näst snabbaste tiden.... Men vad hjälper det när ett hinder är rivet och man fått 5 fel.
Men viktig killen va duktig, matte är nöjd!
Se film här

Dex agility 1: Var oxå ett lopp jag är nöjd med, lite missar, visst, men jag e nöjd ändå. resultatet då... diskade
Se film här

Eros öppenagility: Eros gjorde ett bra lopp. Matte oxå, körde på som bara den. Eros fixade en skitsnygg slalomingång, och han gjorde andra bra saker oxå.
Men jag gjorde en sak som inte va såååå bra, den resulterade i disk.
3 hinder från mål kom jag på vad jag gjort, ATTANS!!!!
Jag missade helt hinder 4 - 10!!!! körde alltså 1-2-3 - 11 - 12...... Missade alltså 7 hinder, bara glömde dem sådär....
Det måste sett kul ut när kag kom på mig, där 3 hinder innan mål, för då skrattade publiken gott. Men va f*n.... det bjuder vi på. Vi kommer igen en annan gång, när matten har huvvet på skaft :)

2 kommentarer:

Amanda sa...

Haha jag gjorde exakt samma sak

Sanna sa...

filmerna ser ju i övrigt bra ut! :) Härligt det! :D Ville även bara berätta att Dino numera är uppflyttad till lydnadsklass elit! :D