måndag, februari 11, 2008

Filmtajm

I helgen var Nana o Felix husse så supersnäll att han filmade 2 av Dex lopp. Tack tack snälla för det :)

Karsltad agilityklass 1

Fagersta hoppklass 1

Filmerna går även att hitta om man väljer i menyn till höger, välj då "foton och filmer"
Så är det bara att surfa runt där o kika på det man tycker är intressant :)

Nåja, efter att nu ha sett film på mig o Dex, så har jag lite vi ska ta tag i på träning. Tänk vad det är nyttigt att se sigsjälv på film ibland.

6 kommentarer:

Anna/Kioskis sa...

Ja man ser tydligt att Dex inte hoppar hinder fyra (efter slalom) på grund av dålig handling (du visar med fel hand). Duktig hund, shame about the handler ;).
Det är bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag! :) Att filma sig själv är SÅÅÅÅÅ nyttigt!

Eros & Dex sa...

Anna:
Japp, det en av de saker vi (matte)ska träna på. En annan sak är att han SKA välja min framsida, bakom matte är inte ett alternativ.
Så finns det mer....

CaEk74 sa...

Tack för dina uppmuntrande ord i bloggen, lätt att gräva ned sig speciellt när man satte höga mål ;) nåja nu blir det lite mer helhetstränande o visst vi kommer igen, ;). Trevligt att IRL. Kul att få ses filmerna -
Catrin o Härja

matten sa...

Men hallå där, det finns väl fler lopp som är filmad.

Du har väl kollat på dem? Ropar du Dex namn på hopploppet?

Eros & Dex sa...

Jo, det finns ju ett lopp till på film i min egen kamera.
Jag har kollat det loppet, och tyvärr hörs det inte vad jag säger, men det ser helt klart ut som jag ropar "Dex" både här o där, med tanke på hur mycke han tittar på mig just det loppet.
Spar på det för egen del, men delar inte med mig av det till alla er andra...
Och det loppet innehöll faktiskt bra bitar oxå, trots att jag inte kände så direkt när vi kört :)

G.E-Online sa...

Hej Maria! Kul att få se några lopp med Dex. Lycka till i framtiden. Hoppas vi ses på banan vad det lider.