torsdag, juli 23, 2009

Mitt-Sverige-Veckan

Så, nu är första dagen på "mitt-sverige-veckan" avklarad. Vad är då det där mitt-sv....?
Agility såklart, i Sundsvall, 4 dagars tävlande. Kuligt!!!
Vi åkte upp redan i tisdags, härligt med semester :)
Dagens tävlande då...
Eros agility: Disk. 4 hopp - tunnel- JAG står som ett fån och har inte en susning om vart vi ska. *suck*
Kommer på mig och vi fortsätter, men ofokuserat så disken kommer som ett brev på posten.
Eros hopp: Tjuvstart, som jag släpper igenom (arg) Eros dissar mig totalt en gång till, jag tycker ett framförbyte, men se det tycker inte Eros. Han kan minsan slalom utan den säkringen jag ville ge. Och visst kunde han. Vi kommer imål, felfria (???) 2 rivningar var jag övertycgad om. MEN vi var felfria! och bra tid dessutom. Kom p å11:e plats. (ingen SM-pinne)
Dex hopp (samma som Eros) Han gick så fint, snabbt och fina vägar. På ett enda ställe så släpte jag fokus (där hade Eros gått själv så fin väg) Men se Dex drog rakt fram o hoppade istället för tunneln (disk)
Resten fint ändå, hade varit så kul att få tiden på hans lopp ju... Men är så nöjd med bägge killarna. Dock inte med migsjälv som släpte tjuvstarten med Eros och släpte fokus för en sekund på Dex.
Dex agility 2: Rätt ok lopp, men tyvärr en disk, han var på väg rätt, jag tänkte nästa hinder och då tog han nästa istället.... Så kan det gå.

Nu har regnet kommit, inget spöregn, men blött blir det. Så grillningen blir inställd, hoppas på bättre väder en annan kväl.
Trevligt sällskap har vi allifall.... härligt härligt.

Inga kommentarer: