måndag, juli 27, 2009

Hemma igen

Så var vi då hemma från den där mitt-Sverige historen.
Igår, som var sista dan där uppe i Sundsvall, så tävlades det såklart. Var ju därför vi var där.
Tokdisk med Dex på hoppbanan, inget alls stämde, förutom de förta 4 hindrena, sen total pannkaka. Eros gick bättre där, 10 fel (2 rivningar) så jag är nöjd med det.
Agilityn då. Eros gör ett jättefint lopp. När jag kikad på filmen så ser jag att han jobbar och tänker på kontaktfälten. Duktig kille!!! MEN mindre duktig matte!!! När vi kommer ur slalom ska ett hopp tas från utsidan, men vad gör jag? Jo, skickar Eros från fel håll, o då är det ju disk. Fram till det så var vi nollade. Duktig Eros.
Dex agility, samma start som klass 3, en låååg raka med massor med hopp, sist ett långhopp innan svängen. Dex hoppar tydligen för tidigt, så han landar mitt i långhoppet, 5 fel. sen en rivning till. Men för övrigt ett bra lopp.
Sen var det bara att packa ihop och bege sig alla milen hem.
Landade hemma i Solna (då var husbilen avlämnad och städad) vid typ 8-tiden på kvällen.
Trött som en gnu och sov på soffan nån timma sen sängen.

Nu en ny dag, och idag är det kalas på kalendern. Isabelle fyller 20 år.
GRATTIS på födelsedan tjejen.

Inga kommentarer: