lördag, september 09, 2006

Vilken daaaaag......

Vilken lååååång dag!!!!
Har varit och tävlat, i Nacka. Alltså inte långt att åka för oss. Var på plats vid 9 i morse, allt tog en evig tid. Första start för Eros var agilityklass 1. Där diskade vi oss för han tog fel tunnelingång, jag hann inte fram och visa han till den rätta.
Sen timmar av väntan, och väntan och väntan.....

Hoppklass 2 startade Eros i, KLOCKAN 20.00
Förstår ni nu vad jag menar med lång dag. Det var ändå en liten tävling med få startande.
Nåja, hoppklass 2 då. Uppladdningen var ju underbar, irriterad på att allt tagit lång tid, hungrig frusen, och så har det blivit mörkt ute.
Det var en del knepiga delar på banan. In till start, Gick skitfint i början, känndes kanon, fortsatte att gå fint, Eros lyssnade fint och gjorde som jag sa/visade. Och jag visade rätt :)

VI VANN!!!! Oj, jag har nog inte landat i verkligheten än. Vår första pinne i hoppklass 2.

Vi vann Vi vann Vi vann Vi vann......

Återkommer i morgon hoppas jag med bild och kanske filmen, om den går att se trots mörkret.

Godnatt, nu ska jag sova :)

1 kommentar:

G.E-Online sa...

Synd att jag missade ditt och Eros lopp igår. Grattis till pinnen. Själv väntade jag och Kiwi på att få köra från 07:45 till ca 20:00 - det var segt. Inte konstigt att det inte gick så bra. 12 timmars väntan för ett lopp. Det gör vi aldrig om.