tisdag, september 05, 2006

Film

Okej, husse undrar lite varför jag inte fixat till filmsnuttar här på bloggen.
Hmm... av den enkla anledningen att jag inte va säker på hur man gör.
Men nu har jag suttit här och testat mig fram. Var knepigt att få till det så jag fick opp filmsnutten på hemsideutrymmet jag har tillgång till. Men lyckades efter några försök. Lyckades dock inte med hoppklassfilmen från Frövi jag försökte först med, jo, jag fick över den till hemsidan, men när jag ville se den från nätet, så visades bara halva filmen...? Vet inte varför än. Men provade då med denna som inte var lika stor. En snutt på Eros och Dex när de åker elbil med "farmor & farfar" på landet.
För att se filmsnutten klicka här: "trasig länk"

När jag ska se den, måste jag högerklicka och välja "save target as" och sen se den från min dator.

Har någon tips och ideer hur man fixar med sånt här, så tjoa till, jag vill veta mer.

Inga kommentarer: