lördag, september 02, 2006

Vad gööör jag?

Var idag och tävlade, agility såklart, i Sala.
Halvgrått och lite regn emellanåt. Men en skön dag ändå.

Började med agilityklassen, Eros går fin fint, men vad gööör jag?
Jo, jag tänker att han ska hoppa ett visst hinder, jag viftar lite åt det hållet,
MEN, hela min kropp visar att han ska in i tunneln han nyss kom ut ur.
Och såklart stoppar han in huvvet i tunneln då, duktig vovve ju. Och så var det en diskning.

Sen till hoppklassen. Eros startar kanon, verkligen fint, känns bra som bara den.
nr 5 är tunnel, den tunneln finns även med senare i banan, och vad gööör jag?
Jo, visar han vägen vi skulle ta gång 2 genom denna tunnel. Och då blev det diskning igen, fel väg ju!
Kom på mig, så tog om tunneln och gjorde det som det skulle vara. Och vilket lopp, helt underbart kändes det. Framförbyten, luringar och sånt. Han kan min kille!

Nya tag i morgon på Lidingö. Då får jag nog ta och kamma ihop mig lite, så här kan jag ju inte hålla på.
Eros går skit fint och jag förstör..... SKÄRPNING!

Inga kommentarer: