söndag, september 03, 2006

Lidingö

Dagen blev inte alls vad jag trodde från början.
Var ju "bara" jag och Eros som skulle dit, 1 start i agilityklass.
Men så blev det inte. Totte vart anmäld, igår, så Det blev en heldag.
Eros start i agilityklassen då. Hopp, hopp, hopp A-hinder (han hoppade kontaktfältet på nervägen) tunnlar, däck och slalom gick fint. Vilken underbar slalomingång vi fick till :)
Han vägrar på gungan?? Vänster fram på gungan, de andra vid sidan om och stannar?!?
Hmm.... Tar tillbaka han en bit och så tar han gungan kalasfint. Mysko grej.
Okej.... kom i mål på en 14:e plats.

Sen hade de en öppenklass (inofficiell alltså) Den fick man anmäla till på plats. Och när vi nu va där, så varför inte.
Där vart det 10 fel, minns inte vad. Så kom på 5:e plats där, en liten matpåse och en handduk :)

Sen fick vi även vara med på hoppklassen, fast vi egentligen är uppe i klass 2 där. Vi fick starta som första ekipage "föråkare" Helt utom tävlan alltså. Det var en riktig fart bana, jag tror jag använde kommandona FRAM FRAM och SLALOM. Jo, sa nog GENOM en gång oxå.

Det jag från början trodde skulle vare en utflykt på sådär 1½ - 2 timmar blev en heldag i regnet.
Men dagen slutade faktiskt med solsken.

Inga kommentarer: