tisdag, januari 29, 2008

Dex agilitytränat

Idag var det Dex tur att träna agility, vi var inte många där idag. Det var Dex, Diesel, Dusty och Jill som tränade. Och en massa sand var borta, så vi kunde bygga en bana till o med :)

Dex skötte sig fint, lite trassel med att få honom på min framsida vid framförbyten.
Men så sa Helena, Jills matte, -vill du ha hjälp?
JA, klart jag vill ha hjälp!!!
- Sänk händerna, du visar upp i himlen.
Såklart.... är inte första gången jag hör det, och ändå ska det va så in i bängen svårt för mig att få ner mina händer i vovvens höjd. Borde ju inte va så svårt, varken Dex eller Eros är ju chivavver direkt.

Så bara så alla jag tränar med vet: Jag tackar aldrig nej till hjälp, tips och ideer :)
Och ser ni mig visa med händer/armar upp i skyn, skrik lite på mig. Jag verkar helt klart behöva det.

Och när jag då sänkte mina händer, Ja då tog ju Dex framsidan finfint. Nemas problemas lixom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe.. Ibland krävs det så lite för att det ska bli rätt :P

Tusen tack för idag! Kul att träna med er. :)

*vink*


www.nogg.se/helenaholm

Anonym sa...

Har förresten lagt upp dig som en länk på min sida nu :)


www.nogg.se/helenaholm