tisdag, januari 08, 2008

Agility

Så, nu är träningen i full gång kan man säga :)
Eros och jag var på ridhusträning med Stockholm södra i söndagskväll. Superkul!!!
Jag tycker Eros skötte sig fint, och Eros själv verkade tycka det var kul, som alltid med agility :)

Idag tisdag var det Dex tur att träna, på So-Su's träning. Tycker det gick bra för han oxå. Lite rivningar, men det tränar vi mycket på nu... att inte riva alltså.

Igår fick jag klart med boende till tävlingshelgen 9-10 februari. DÅ vi ska tävla i Karlstad och i Fagersta. Husse jobbar den helgen (trisst!!!)
Men har förhoppningsvis sällskap ändå. Diesel med matte åker nog med oss, så vi har sällskap både i bilen och stugorna jag hyrt. Kul tycker jag!
Så nu är det bara att fortsätta träna då, så vi kan göra bra ifrån oss på tävlingarna :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag anmält oss till Karlstad o Fagersta :o)/Ullis

Eros & Dex sa...

Kul, då är plats i både bil och stuga din och Diesels :)

G.E-Online sa...

Kan ni inte komma till Varberg den 12/2 också. Då är det dags för mig och Kiwi igen och även Madde och Tara ska tävla. :)