lördag, oktober 21, 2006

Jaha, hmm.... okej för den här gången då...

Jag fick idag en stafettpinne, ett gäng frågor att svara offentligt på och sedan be några andra göra samma sak. (frågor som inte betyder nått alls, utan egentligen bara är fåniga.
När det inte fyller något egentligt syfte så gillar jag inte alls sånthär.

Lika lite som jag gillar alla dessa kedjebrev som dimper ner i mailboxen med jämna mellanrum. Gör si och gör så, skicka till xx antal i din adressbok och ditten eller datten kommer hända, inom x antal dagar.
För att inte tala om kramkrig och allt vad de nu heter, skicka till alla inklusive den som skickat till dig....

Nåja, ska erkänna, ibland, men väldigt sällan, skickar jag faktiskt iväg. Om inte annat så tillbaka till den som skickade till mig.

Och idag har jag valt att svara på dessa fåniga frågor :) De kommer från en blogg jag läser minst några gånger/vecka...
Okej, här kommer frågor med svar....

4 jobb jag haft:
passa grannars, vänner och bekantas ungar (när jag va "liten")
Seglarinstruktör en sommar
Barnskötare (är fortfarande mitt yrke)


4 filmer jag kan se om och om igen:
????

4 städer jag bott i:
Solna
Sundbyberg
Sen Solna igen :)

4 tv-serier jag brukar titta på:
????

4 platser/länder jag vill besöka:
Island
Australien
?
?

4 typer av websajter jag besöker dagligen:
Div. bloggar
www.agilityforum.se
www.aftonbladet.se
div. andra privata hemsidor

4 favoriträtter:
Grillat
Taco
Lasagne
Stekt rödspätta

4 ställen där jag känner mig bekväm:
Hemma
I "stugan"
Ute med hundarna
Hmm.... bara hundarna och husse är med så är nog de flesta platser okay. (nästan)

4 jag utmanar:
????
Bara frivilliga, eftersom jag sa vad jag tycker om sånthär i början av detta inlägg....


Troligtvis kommer detta inlägg att finnas någon/några dagar. Gissar jag raderar det sedan.... Bara så ni vet :)

2 kommentarer:

G.E-Online sa...

Hej Maria! Ett tips till dig, svara aldrig på dessa massmail. Tänk bara tanken - detta att man ibland ska skicka detta massmail vidare till alla i sin adressbok. Jag blir skitförbannad när jag får sådant skit, när syftet ofta bara är att sprida något jävla virus. Jag vet inte om jag redan frågat dig men är du med i något lag? Om du känner någon som vill köra "seriöst" i ett largelag, be de kontakta mig.

G.E-Online sa...

Vad trevligt att du besöker AgilityForum dagligen!! Då blir admin glad! ;)