måndag, oktober 16, 2006

Eros ska få kursa igen

Fick idag ett litet medelanade på agilityforum.
"Det finns en plats kvar på kurs, har hört att du är intresserad. Vill du vara med?"

OM jag vill..... såklart vi vill vara med jag och Eros. En kurs för Veronica Bache.
Agility handlar det om såklart :)

Pratade med Molles husse på sista tävlingen vi var och nämde att jag var sugen på kurs. Han berättade då om att han skulle gå en kurs och kanske fanns platser kvar, han skulle kolla läget.
Nu hade han alltså kommit ihåg oss.
Tack Per!


Det ska bli superskoj, hoppas det ger oss en del att träna vidare på under vintern.
Nu är det en "liten" stund kvar till kursen går av stapeln.
Närmare bestämt så ska vi till Tullinge den 18 - 19 november.

Anmälan är gjord idag och kursavgiften betald.
Känns kanonskoj att ha detta att se fram emot :)

3 kommentarer:

matten sa...

halloj!

Jag trodde att du redan visste om den kursen!

Jag fick ett mejl fran Sari typ en halvminut innan vi skulle aka till Marre.

Fille och jag ar ocksa anmald.
:)

Blir skoj med kurs av nan som har en skallande hund...

G.E-Online sa...

Kul med kurs!!!
Hoppas att ni får roligt.
Det blir en liten bruning till oss och hon ska heta Luma. Emenems Hippa-Luma.
KRAM, MADDE

G.E-Online sa...

Hej! Vad kul att du ska gå kurs för VC. Själv ska jag gå kurs för Mikko Aaltonen, han som vann VM för ett tag sedan. Det ska bli skitkul. Du---vi hörs.