fredag, mars 13, 2009

Bägge grabbarna får tävla

I morgon är det klass 2 i Fagersta. Har för länge sen anmält Dex och mig dit.
Valde klass 2 med Dex framför klass 3 med Eros som går samtidigt, men på en annan adress.... i Linköping.
Stackars Eros skulle få hänga med till Fagersta utan att få tävla.
MEN....
Så fick jag erbjudande av Linda att hon kunde ta med Eros till Linköping och tävla med han, då hon ändå ska dit med sin Ninja.
Jag glämde bort att ringa Linköping. Men idag, kvällen innan tävlingen kom jag på det. Ringde dit.... och JA, Eros får va med :)
JÄTTETACK till Linköping, och SUPERTACK till Linda som vill ta med vår stora kille :)
Så nu slipper han ligga och bli surare och surare.... Han får vara den glada lyckliga hund han är, som bra äääälskar att köra agility.
Så nu lämnas Eros av, hos sina lurviga tjejer (Ninja o Chili) i morgonbitti.
Hur det kommer gå för Eros.... Det får ni veta i morgonkväll.
Det jag vet nu är att han kommer bli så GLAD när han får hoppa o springa :) och det är viktigast för mig.

Och nu kan jag ju helt fokusera på Dex och våra klass 2 lopp :)
Återkommer i morgon......

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska också dit. Vi ses i morgon! :-)