fredag, december 26, 2008

PM Kista

Jag satt nyss och letade PM till Österåkers 4-dagars i Kista nu precis efter nyår.
Jag hittade det efterlängtade PM:et på AGIF's hemsida, och sen kikade jag in på agilitylistan, där fanns oxå en länk till det:
www.facerase.biz/PMpdf.pdf

Yvonne som lagt ut det där på listan, ville att man skulle sprida det. Så jag sprider på detta sätt, borde väl gunka till några tävlande allifall :)

Det ska bli så skoj att tävla igen, det var ju ett tag sen vi tävlade på riktigt, och nu blir det då 4 dar på raken. Skönt oxå att ha så nära hem, både vovvarna och vi 2-benta får sova gott om natten i egen säng, det är man inte van vid när det handlar om större tävlingar. Och dessutom, så är det inga problem att husse kommer senare om han vill, det går ju tunnelbana dit oxå. Det brukar det ju inte göra när man ska ut mitt i skogen som det oftast är.
Kul, kul... längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar jag med...
Vi ses imorgon!