söndag, juli 06, 2008

Kanonsabotören (kortversion)

Hemma igen. Nu i helgen som gått har jag och killarna tävlar i Åtvidaberg, deras årliga Kanonsabotör :)
En välordnad och väldans trevlig tävling.
Det finns bilder och filmer, så det kommer... sen när kameran e tömd å så :)

Lite snabbt bara hur det gått.
LÖRDAG
Dex ho2: plats 4, PINNE
Dex ag1: 10 fel, 15 plats
Eros ag3: disk
Eros ho3: Disk

SÖNDAG
Dex ho2 6 plats PINNE
Dex ag1 DISK (Kan själv, verkade va Dexens motto i denna klass)
Eros ho3: 10 fel, rätt bra tid ändå, men plats 36
Eros ag3: disk

Eros Diskade lopp är jag rätt nöjd med ändå, han gjorde mycket bra, men det e inte så lätt att ta rätt hinder när jag...
INTE kommer ihåg banan
INTE visar som jag borde
klampar iväg åt ett annat håll för tidigt....
Han jobbade på bra tycker jag.

Mer uppdatering kommer :) Nu ska jag duscha o soooova (man blir trött av att tävla ju)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilken helg!! Två pinnar är ju kalas! Ses på värmlandshoppet för imorgon flyttar jag ut på landet. Kramar o grattisar från oss :o)/ullis o co

Anonym sa...

Stort, stort GRATTIS igen, ni har verkligen hittat formen!!!

Kram från oss

Anonym sa...

Stort Grattis till pinnarna!! Kramar Maria och hundarna

Anonym sa...

Grattis till pinnarna!!!
2 st på samma helg. toppen skoj.
Soliga hälsningar
Annso Minus Nova