tisdag, december 18, 2007

Lite av varje..

I fredags läste jag i Dinos blogg (Dino är Dex brorsa) ALlifall... hans matte Sanna ska vara i Stockholm i helgen, hund 2007 (mässan)
Skrev en komentar där, och vips, så ringde min telefon på lördagkvällen. Jag och vovvarna promenerade iväg till Sumpan, där Sanna och hennes kompisar bodde under helgen. Sanna fick för första gången träffa ett syskon till sin Dino. Och jag fick träffa Sanna som jag tidigare "bara" mailat med. Jättekul!!!
Vi sågs även på mässan på söndagen, dock utan hundar. Jag åkte dit (husse var hemma med killarna) Jag kikade på agility och gjorde av med pengar.... Fick med mig spel hem till killarna, aktiveringsbrickor... Nåja, va det nu7 heter... de ska allafall jobba med nosen o få fram gömda gobitar. Så fick både jag och husse varsin t-shirt.
.
I måndags var jag på julbord med jobbet, så den dan bara försvann känns det som.
.
Och idag har jag och Dex varit och tränat lite agility. Han skötte sig fint killen, hade bara fram 3 hopphinder, men det kan man komma rätt långt med :)
Vi var inte så många idag, bara Dex och Ishi som tränade, så vi kom hem lite tidigare än vanligt. rätt skönt.
Tack för en trevlig träningskväll till Ishi o matte :)

Nu..... sova

Inga kommentarer: