tisdag, december 04, 2007

Film

Idag kom äntligen filmerna matte beställt. Jenny Damms agilityfilmer :)
Har trött och seg efter kvällens träning sett nästan hela första filmen, "handling foundation"
Och den var bra, har i mitt trötta, sega tillstånd hittat lite som jag ska prova på bägge hundarna. Sån handling ingen av dem har erfarenhet av, och inte jag heller. Men jag tror vi kan ha nytta av att kunna det. Ska bli spännande att testa, och framför allt ska det bli spännande att se mera film, 2:a filmen heter "Advanced handling"
De är på engelska, så man får träna lite språkförståelse oxå, men måste säga att hon pratar tydligt och lugnt, så det är inga större problem att förstå. Nått enstaka ord bara, och de går ju faktistk att slå upp om man inte greppar dem i sammanhanget.

Nu är det soooova.... mitt i natten nu ju... Natti, natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom filmerna kanske man kan få hyra av dig, nu när man ska ligga på rygg några veckor???

Ha det BÄST!!!

Sköt om er och era kära!

KRAMAR Sari

Anonym sa...

Jag lägger nog in en beställning på dessa filmer idag. Man borde kunna göra det från Jennys hemsida.