måndag, november 09, 2009

Söndag i Rättvik

Söndag morgon, klockan ringde.... 05.45 *zzzzzzz*
Stugan skulle ju städas, och så var det banvandrint lite över 7
Men när klockan ringde, då hade Monika typ nyss somnat, stackare.
Så hon valde att sova över sina första lopp (agilityklass)och då ta städningen själv om jag ville åka.
Jag ställde om klockan ½-timma. Sen upp o plocka ihop mina o grabbarnas prylar, så iväg till körhallen.

Roliga banor idag med, mycket spring, en hel del utmaningar, typ runt hinder o hoppa från "fel" håll... sånt har vi tränat alldeles för lite. Och så dessa bakombyten....

JAG måste väll kunna lära mig nångång... eller??? Killarna kan ju när nån annan bakombyter med dem, så alltså måste ju problemet ligga hos mig!

Inga resultat att skryta med idag (igår, för nu när jag skriver så är det måndag)
Eros var totalt supergasad, men jag är nöjd med stora delar av söndan lopp ändå. Men agilitylag.... där spårade det ur totalt efter en stund.
Eros visade tydligt att agility går på tid, så "jag kutar i 390, matte hänger ju inte med, så jag gör hoppar där jag vill" *suck*
Övriga lopp för både Eros o Dex var bitvis rigtigt bra tycker jag.
Men visst har vi massor vi behöver träna på. Och skulle vi inte ha det.... ja vad skulle vi då sysselsätta oss med *LER*

Idag måndag, har vi nog varit lite smått slitna, mest jag då. Grabbarna verkar rätt så OK, lite slöare än vanligt, men inte mycket.

Inga kommentarer: