torsdag, april 23, 2009

Träningskväll på klubben

Vårsolen värmer så skönt. Åkte ner lite tidigare till klubben idag, vägen ledde förbi MC donalds, så det blev lite middag.
Sen promenix på ängarna, och så var det då dags att träna lite.

Vi vart några stycken idag, KUL!!!
Ingen plan (bana) med idag.... så vi imrpoviserade lite....
Det blev en ag-bana, typ klass 3.
Svårast på hela banan var målrakan, då ett annat hinder stod prexis i hundens väg.... och man som förare hade väldigt svårt att hinna fram i tid.
Men det gick efter lite tragglande.

Både Eros o Dex skötte sig fint, inte så många rivningar. Dock så diskade de sig bägge 2 första o andra försöket, just på den dära målrakan.

Är nöjd med mycket på dagens träning.
Eros satt kvar bra i starten
Dex fixade slalomingången varje försök, trots 300 knyck
Fick till en bra sväng i början efter att jag bytte min placering (gällde bägge killarna)
Båda killarna klarade skikthandling (stavas?) in i platten, när de kom ut så var det hopp, men mellan mig och det hoppet låg en lång tunnel.... funkade kalas. Dex vägrade första försöket, men sen nemas problemas.

Så alltså hem for 3 trötta men nöjda typer: 2 st 4-bentingar och deras matte.
vovvsen sover redan, och nu ska jag göra detsamma.

3 kommentarer:

Petra sa...

Låter som ni hade en härlig träning tillsammans!

tammy sa...

Min Bc heter också Eros: )

Ann-Sofie sa...

Uppdatering tack !!