torsdag, april 16, 2009

1:a utomhusträningen

Årets första träning UTE idag, agility givetvis för den som trodde nått annat...

Agilityplanen nere på klubben är fortfarande rätt blöt, så det blev ingen bana.
Jag valde att träna svängar, både sänga mot mig, och att svänga från mig, med bakombyte.
Fick så bra tips på sånn träning i helgen, och jag är MYCKET nöjd med hur det gick.
Bägge grabbarna verkade fatta vad jag ville efter en liten stund.

Sen så var det slalomingångar som stod på schemat. Det gick oxå lysande.
Ställde upp 4 pinnar slalom, och så placerade jag ut lite hopphinder så de kom från olika vinkar.
Bägge 2 killarna var superduktiga. Dex klarade faktiskt mer än jag trodde. Sen får vi se om det funkar lika bra med mera fart oxå.... Men en sak i taget :)

Sånna här braiga träningskvällar kan jag gärna ha fler av.
Nöjd matte över duktiga killar (jo, jag skötte mig nog rätt ok jag med)
Och nöjda killar som ÄNTLIGEN fått hoppa ute i gröngräset (om än lite lerigt)

Inga kommentarer: