lördag, juni 07, 2008

Väsby

YES!!!! Idag, lördag satt den, den där efterlängtade officiella NOLLAN i agilityklass 2 med Eros.
Vi fick en Pinne med tillhörande uppflytt till klass 3. Bästa Erosen, vi kan du o jag killen.

Såå, nu kan vi ta det från början :) Fredag och lördag har vi tävlat. På Väsby BK, kalasbra arrangerat. SOL, varmt!!!! och kuliga banor.

FREDAG - Nationaldagen
Dex agiltiy-1: Plats 9 med 5 fel. Jag e nöjd, bra sug, bra KF och lyhörd.
Dex hopp-2 : Plats 16 med 15 fel.
Eros agility-2 : Plats 5 med 5 fel. Jag glömde för nån hundradel vart vi skulle, vi hamna på rätt hinder, men helt fel mot det, så Eros rev då.
Eros hopp-3 : Disk, fel tunnelingång.

LÖRDAG
Dex agility-1 : disk, Dexen gjorde precis som jag visade (jag visade ju inte det jag egentligen menade) Han tog A-hindret istället för balansen, och det var så hela min kropp visade. Duktig kille.
Dex hopp-2 : Disk. "råkade" snedda över långhoppet när vi egentligen bara skulle förbi det.
Eros agility-2 : PINNE - Uppflytt till klass 3. Killen kan, killen e bäst idag, värdsabäst bara sådär.
Äntligen satt den, det nollade loppet som gav pinne. Eros va sååå duktig!
Eros hopp-3 : Disk. Jag tappade bort hur jag banvandrat eller nått, gick allifall på fel sida slalom mot vad jag tänkt mig, och då vart det sen fel tunnelingång.

En skitbra helt tycker jag. Och i morgon ska det tävlas mera mera mera.
Då ska laget ha premiär. Tillsvidare (som laget heter) ska ut o ha skitkul på banorna.
3 gånger ska laget starta på SSBK. Så nu ska vi sova och ladda inför morgondagen.

PS
Är du nyfiken på att se loppen, använd länken till höger, den till Photobuket, där finns alla filmer från helgen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis GRATTIS!
Äntligen satt den och riktigt fint var det! Världens största grattis. Nu ska vi plocka sm-pinnar och nollor :)

kram
Liza

Anonym sa...

GRATTIS igen, ett mycket snyggt lopp, bra jobbat!!!!

Kram
Sari+gänget
Ps. vi väntar på filmen ;-)

Anonym sa...

Grattis till sista pinnen det var snyggt ;). Dex var inte ensam om att snädda över långhoppet även Indra gjorde ju det "asg". Ändå stog domaren på banvandringen och sa passa er för långhoppet hahahahaha, vi glömde visst det;)
Kram

Anonym sa...

Grattis till sista pinnen det var snyggt ; och du Dex var inte ensam om att snedda över långhoppet.
Kram från oss