måndag, maj 29, 2006

Hemma igen


Det var skönt att komma hem i gårkväll, är fortfarande trött efter helgen.
Ja, helgen ja.... Jag och Eros var ju i Kumla och tävlade i 4 dagar.
Helgen har innehållit både sol och regn, så tältet vi har är helt underbart. Det har hållit 4 vovvar och 4 människor torra under helgen.

Det har varit lååånga dagar, vi har klilvit opp vid 5,30 åkt från stugan vid 6-tiden
Varit på tävlingsplatsen sådär en 10 - 11 timmar om dagen.
2 starter om dan har det varit, 6 egna lopp, och 2 lopp som var lagtävlingar.

Eros har varit så duktig, o jag med :)
vi fick med oss 2 st 13:e placeringar, 1 st 12 placering, 1 st 33 placering, 2 lopp diskade vi oss i. ett lopp vet jag inte placeringen på än, men typ 25 - 30 eller så.
Och sista starten, var en lag start, de andra 3 i vårt lag diskade sig, så laget fick ingen placering. Men Eros gjorde ett så fint lopp.
Jag hade nästan tänkt stryka oss, men lät han hoppa. okay, vi kör 3 eller 4 hinder tänkte jag. Men han gick så fint så vi körde på. Och det blev kanonsnyggt.

Inga kommentarer: