söndag, juni 10, 2007

Södertälje dag 2

Nu är vi hemma efter ännu en dag i stekande sol och värme.
Men jag klagar inte, det fanns både slang med iskallt vatten och skugga :)
Dagens lopp då....
Agilityklass 1: Bra start, Eros tog balansens kf (tror jag) Sen hoppar han A-hindrets nerfart.
Men vi får till en SKITSNYGG slalomingång och hela slalomet vart sååå bra. Där efter gav matte upp, jag stod mer eller mindre stilla och ber grabben hoppa och viftar lite slött med en arm. Inte hoppar han då inte. Jag samlar mig lite och lyckas ta oss imål med 15 fel. Men faktikst en bra tid, 38,16 sek. Referenstiden var 50 sek och vinnaren hade 36,49. Så jag e nöjd ändå.
Här ska tränas ännu mera kontaktfält och så ska agilityklass-spöket bort ur mattes huvud!!!
Hoppklass 3: En fin start får vi till, men nånstans 5:e och 7:e hindret tappar jag all ork i mina ben, de känndes som spagetti typ. Jag ville framåt men kom ingenstanns...
Nånstans på vägen blev det disk, såklart.
Men jag e nöjd ändå, lever fortfarande på den braiga kännslan från hopploppet igår :)

Nu är vi trötta, både jag och Eros. Så nu e det soft på soffan och sen sooooova.
(Eros sover redan)

Inga kommentarer: