lördag, juni 09, 2007

Premiär hoppklass 3

Idag har jag och Eros tävlat agility i Södertälje.
Klockan 8 i morse var det banvandring för agilityklass 1, alltså var vi på plats tidigt.
Agilityklass 1: Jag satte Eros för nära första hindret, skulle undvika att han trasslade in sig i en elkabel. (borde satt han långt bakom istället)
Han rev alltså första hindret, där tappade jag en växel och fokus. Det blev 5 fel på balansen, tror det var totalt 3 rivningar och så raketramt på gungan, så den tog vi om och diskade oss.
Hoppklass 3: Jag hade inställningen hela dagen att vi SKA komma imål, det må bli några fel, men i mål ska vi.
Jag var totalfokuserad, Eros känndes kanonbra innan. Fick en snygg start, en vägran på en tunnel, (tror jag var lite otydig, var hopp och tunnelingång precis bredvid varandra.
Sen vart det en rivning. Vi kom i mål, med totalt 10 fel och på bra tid, 32,54 referenstiden var 34 s.
Jag är så nöjd!!!!! Han är så duktig vår kille :) Och jag känner mig faktiskt duktig jag med.

Så nu jäklar ska vi se till att ha samma jävlaranamma och samma fokus HELA dagen i morgon :)
För då är det en heldag i Södertälje igen. (18-tiden var vi hemma idag.)

Inga kommentarer: