måndag, februari 20, 2006

Måndag igen (redan?)

Jaha... redan en till måndag. Först tar man sig igenom hela 5 arbetsdagar, sen kommer ynka 2 dagar helg (som går på tok för fort)
Så är det alltså måndag igen då....

Nåja, så är det ju hela tiden. Har även denna måndag varit iväg och tränat lite lydnad. Får jag säga det själv, så tycker jag faktiskt vovven e rätt duktig. Med tanke på hur lite vi tränat just lydnad. Han kan gå fot, stanna och sitta och ligga. Hänga med i svängar. Ja... är rätt mycket egentligen.
Vem vet, en vacker dag (om vi törs) kanske vi tävlar lydnad oxå.....

I går (då var det helg :) ) då var vi iväg på inofficiell agility-tävling.
# lopp var det att starta i. Första loppet..... Hmmm, jag tappade totalt bort hur banan gick. Så improviserade hej vilt. Och Eros hoppade runt, precis den väg jag visade. Men diskade oss gjorde vi, eftersom det inte var rätt väg vi tog.
Andra starten, då kom vi i mål, men med 2 vägringar och 3 ggr felpoäng på hinder.
Tredje starten då.... då kom vi i mål, utan fel.
Jag var ändå nöjd med loppen, men har en heldel att jobba på ändå....

Inga kommentarer: