tisdag, februari 03, 2009

Femte mappen, femte bilden

Vi har blivit utmanade, av Maria, ( med Tashi och Smack )
För en gångs skull så antar jag en utmaning :)

Siffran 5 är den röda tråden
Man ska gå in i sitt fotoalbum och kolla i femte mappen, femte bilden och lägga ut den i sin blogg och berätta om bilden. Sedan ska man skicka vidare till 5 andra bloggare.

Nu sorterar jag mina bilder årsvis, och under året, så ligger månaderna, så vilken tur att 2008 ligger kvar i datorn, 2009 har ju lixom bara 2 mappar änsålänge.

Här kommer bilden:

VAD??? är nu detta?
Jo, undersidan av ett hemabyggt A-hinder. De skulle nämligen byggas ett A-hinder åt oss på klubben, och han som skulle bygga ville se lite olika varianter... Så alltså samlade jag på mig lite sånna bilder.

Så ska man ju skicka vidare.... men jag tror de flesta fått denna utaning nu, fast i lite olika
varianter vad gäller numret på mapp och bild. Men saken är ju densamma oavsett om det är 5, 6 eller 7 ..... S¨jag skickar inte, vill du göra detta, så ta utmaningen då :)

När jag nu ändå rotar runt bland lite gamla bilder.... så hittade jag lite annat jag oxå passar på att "slänga upp" här : )

Fjodor och Baloo (år 2000)
Jag och mina galma vovvsingar som för länge sedan klättrat över regnbågsbron. Hoppas de har det bra "därborta"

Vi ses åter en dag!!!





Fjodor och Uffe 2003,
sista sommaren med Fjodor.







Eros 7½ vecka gammal, han blir nu utvald att flytta hem till oss.... En vecka senare landar han i Solna

Juni 2004





Eros 6 månader,
oktober 2004






Eros & Dex
Dex nyss hemkommen, 8 veckor gammal.
April 2006







Dex 6 månader
augusti 2006






Sådär, tack för oss får denna gång :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte många fina bilder! :)
Kram Sanna och flocken

Anonym sa...

Härliga bilder. Söta lilla, lilla Eros och Dex. Så dom har alltså varit små ;-)

KRAM

Anonym sa...

Kul att ni hittade till mig..... See you!!!

Anonym sa...

Vad gulliga grabbar!
Stroleken på madrassen som jag har är 80x100 och jag vet ej priset och hur lätta de är att få tag på då de har tagit slut snabbt så fort de har fått en leverans.

Anonym sa...

Uppdatering tack!!! Hur gick det hos "tandis"???