söndag, februari 15, 2009

Agility

Länge sen det hördes något om agility här?? Jepp, jag har varit väldans slö med uppdatering.
Men efter lite påtryckning, så kommer lite nu :)

Ikväll har vi, som alla andra söndagkvällar denna vinter, tränat agility.
Ridhus är bra hatt ha :)
Nyss hemkommen från träning med bägge killarna. Är nöjd med grabbarnas insatts idag. De jobbade på fint :)
Tydligen så jobbar inte matte lika bra med båda killarna.... Tänk vad det är bra att ha träningskompisar som ser sånt. Fick frågan... - varför gör du si med Dex men så med Eros.
Dex kör du mycket mer offensivt....

Ja.... väldans bra fråga. Jag har inget svar på den. Ännu. Men ska helt klart tänka på det, och se om det går att ändra på. Hmm, OM det går?? Klart det går, måste ju bara komma på vad jag gör för skillnad på grabbarna, och varför. Sen så ska det förhoppningsvis se bättre ut med Eros oxå.

Avslutade dages (kvällens) träning med en lååång raksträcka med varierande hopphöjd. Hade kamp i mål till ERos och godisskål till Dex. Och fasiken vilket sug de hade på FRAM. Och inte mer än nån enstaka rivning på 3 rakor var. Och inte nått vrida huvvet o fråga matte heller.
Bra jobbat pojkar.

Så, nu är bara 1 träningspass kvar innan Dex ska ut o tävla nästa gång. 28 åker vi till Linköpings klass 2 tävling. Ska bli så himlans skoj att tävla igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN uppdatering !!!! Lääängtar efter sommaren, med agility och trevligt sällskap...(förstå själva....)

Anonym sa...

Hej Maria! Det blir en permanent flytt, det fanns så mycket roligt att tillgå på WP. Och nu kan jag ha dig också på min bloggrulle!

Kram från oss!

Anonym sa...

Mitt namn blev lite konstigt...