tisdag, december 26, 2006

Nya kameran

Japp, nya kameran, ixus 850, kom i fredags. Har haft fullt upp med att leka och fota, testa hit o dit. Det har blivit många dåliga bilder, många dåliga motiv, då jag fotat rakt på "ingenting" när jag testat olika inställningar på den.
Det har även blivit bilder som är riktigt bra.
Är man nu inte så hemma och kunnig vad gäller foto, så tar det tid, och att komma ihåg vad som blev bra är inte heller lätt. Men jag försöker, och jag tycker om kmaeran, den tar bättre, mycket bättre bilder än min förra.


Grabbarna fick igår varsitt grisöra när vi var hos "farmor & farfar". Varken Eros eller Dex höll i sitt grisöra när de skulle smaska på det, såg rätt lustigt ut.....
Eros kämpar på och lyckas få i sig sitt. Dex fick lite hjälp av matte, att hålla i, så han kom igång med sitt gnagande. Smarrigt verkade det vara allifall.


Dex står på mittavsatsen i trappen hos "farmor & farfar" jag står nere och fotar min lille snygging :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,hej! Jag har kollat runt och tänkt köpa 850:ian. Är den bra? Pris? Kram Åsa