lördag, december 16, 2006

Julklapsshoppet

Igårkväll var vi och tävlade. Julklappshoppet (inofficiellt) som Knivsta anordnade i Lagga ridhus.
Först var det agilityklass, Eros var så duktig, min grabb kan ju :)
Visst, vi fick 15 fel. 1 rivet hinder, fel ingång i slalom och en vägran på en tunnel. Men det var mina fel.
Det viktiga var att han tog ALLA kontaktfälten så snyggt. Det var ju hela mitt mål med denna tävling att få träna på dessa.
Hoppklassen diskade vi oss i, oxå mitt fel. Jag placerade mig helt fel, stälde mig där jag tänkt i starten, men sen hamna jag på fel sida av ett hinder..... och då kunde jag inte ens minnas hur banan skulle gå......
Nåja, jag är NÖJD med kvällen.

2 kommentarer:

G.E-Online sa...

Hej!
såg ditt inlägg i min blogg. Vad är det du vill jag ska varna för i forumet? :)

Anonym sa...

Hej igen!
Grattis till alla tagna kontaktfält, så skönt när de sitter.
Här ska man åka och träna idag, för sedan blir det ju lite vila över julen...:)

Vi hörs
Kram
Maria med Ixi, Tashi och Smack