måndag, juli 24, 2006

Kanonsabotören

Ja, nu är vi hemma efter en helg i åtvidaberg. Där har Eros och jag tävlat agility.
" starter på lördan och 2 på söndagen.
Felix var oxå med och tävlade och Tipsy Så fullt var det i tältet. Och så var ju såklart Dex och Totte med fast de inte tävlar än. Och inte att förglömma, alla hussar o mattar.

Eros och jag hade premiär i hoppklass 2, det var skoj. Eros var så duktig, han gjorde precis som jag visade han. Alla 4 loppen under helgen kändes riktigt bra, inga pris placeringar. Men kalasfina lopp!!!!
I söndagens agility start var vi inte långt ifrån pris och pinne, Men så revs ett hinder, mitt fel, jag vände för tidigt mot nästa så Eros vände i luften och rev. Så det slutade med en 17 placering

En härlig helg har vi haft.

Nästa helg blir det Nedansiljan och agility igen :)

Inga kommentarer: